Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine klima123.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Podjetje 123 projekt, d.o.o., Parmova 5b, 1241 Kamnik (prodajalec) posluje v obliki spletne trgovine. Nismo zavezanci za DDV.
Davčna številka: 52968049
TRR: SI56 0310 3100 0899 885, odprt pri SKB
Datum vpisa subjekta v sodni register: 12. 01. 2017.
Dostopnost informacij
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1.) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
2.) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3.) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
4.) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
5.) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6.) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR (Evrih).
7.) način plačila in dostave
8.) časovno veljavnost ponudbe
9.) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine in pričnejo veljati s trenutkom, ko vstopite vanjo. Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.
Ne zavezujemo se za pravilnost in popolnost podatkov na straneh elektronske trgovine, niti se ne zavezujemo za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega gradiva. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.
Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omejimo ali ustavimo poslovanje spletne trgovine.
Ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine ali za kakršnokoli škodo v zvezi z izdelki, kupljenimi v spletni trgovini.
S potrditvijo naročila se vsak kupec strinja s pogoji poslovanja in uporabe.
Postopek nakupa in dobavni roki
Izdelke naročite v spletni trgovini preko navidezne košarice. Za nakup je potrebna prijava v spletno trgovino.
Po oddaji naročila boste v najkrajšem možnem času na elektronski naslov, ki ga boste navedli, prejeli potrdilo o naročilu.
Nakup
Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca.
Način plačila
Kupci lahko naročilo plačajo po povzetju ali po predračunu. Možno je le plačilo v enkratnem znesku. Do plačila celotne kupnine so izdelki last podjetja 123 projekt, d.o.o.
Plačilo po predračunu
V primeru plačila po predračunu bomo paket odposlali v najkrajšem možnem času po prejemu vašega nakazila.
Predračun je veljaven 3 delovne dni od izdaje!
Plačilo po povzetju
Pri plačilu po povzetju bo vaš paket posredovan v najkrajšem možnem času, znesek pa boste poravnali poštnemu uslužbencu. Če vas takrat ne bo doma, vam bodo pustili obvestilo o prispelem paketu.
Pomembno: pri plačilu po povzetju vam bo poštni uslužbenec dodatno zaračunal strošek transakcije prevzetega denarja (podobno kot vam to zaračuna banka ali pošta pri plačilu položnic).
Izdaja računa
Ob dostavi naročenih artiklov kupcu vam pošljemo tudi račun in sicer v tiskani obliki, priložen v paketu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost svojih vnešenih podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
Vse cene so izražene v EUR (Evrih).
Cene veljajo v trenutku potrditve naročila (zaključitve nakupa).
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo prodajalec kupca o tem obvestil. Prodajalec bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV).
V ceno ni vključen strošek dostave, razen če je drugače navedeno na strani.
Rok veljavnosti akcijske ponudbe
Če ni drugače določeno pri opisu izdelka, akcijska ponudba velja do preklica. Po preklicu akcijske ponudbe se cena izdelka spet vrne na svojo ceno, ki je veljala pred akcijsko ponudbo.
Dostava in stroški dostave
Blago, naročeno v spletni trgovini klima123, gre na pot v najkrajšem možnem času. Ko je naročilo odposlano, kupca o tem obvestimo po elektronski pošti. Poleg zneska nakupa dodamo tudi strošek dostave. Končna dostava je odvisna od ponudnika poštnih storitev – običajno en do dva delovna dneva po oddaji naročila. Storitve dostave nam opravlja Pošta Slovenije.
Po elektronski pošti boste prejeli tudi originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.
Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.
Varnost podatkov
Podjetje 123 projekt, d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki kupcev v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Kupoprodajna pogodba
Prodajalec kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v tiskani ali elektronski obliki, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena pri prodajalcu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
Vračilo blaga in reklamacije
Stvarna napaka
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko kupec uveljavlja za vsak izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: odpravo napake, vračilo kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Napaka je stvarna:
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Garancija:
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12).
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku Klima123, so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti. O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail prodaja@klima123.si ali po pošti na sedež podjetja, 123 Projekt d.o.o., Parmova ulica 5b, 12341 Kamnik. Kupec mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Denar vam bomo vrnili takoj, ko je to mogoče, a najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila stranke o odstopu od pogodbe.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago poškodovano, uničeno, pokvarjeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Kupnino bo podjetje stranki vrnilo v enaki obliki, kot je bila vplačana in sicer:
- z nakazilom na transakcijski račun stranke
- z gotovino v primeru, da je stranka kupnino poravnala z gotovino na sedežu podjetja
- s poštno nakaznico, v primeru, da je stranka kupnino poravnala po povzetju.
Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Prodajalec je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je preko e-pošte ali telefonskega klica in je zaupen.
Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Avtorske pravice
Vsa vsebina na strani in podstraneh spletne trgovine klima123 je avtorsko zaščitena. Prepovedano je vsako dejanje, ki kakorkoli posega v avtorske pravice avtorjev strani. Logo, ime strani in trgovine, besedila, slike in druge vsebine so vse last podjetja 123 projekt, d.o.o. z izjemo slik izdelkov, blagovnih znamk dobaviteljev in drugih materialov, ki ostajajo last teh podjetij.
Slikovno gradivo je ravno tako avtorsko zaščiteno in je last podjetja 123 projekt, d.o.o.
Želimo vam obilo prijetnih nakupov!
ekipa 123 projekt, d.o.o.